Spójność
Kooperacja
Akceptacja
Dynamika
Integracja
Team Skadi istnieje od czerwca 2019 roku, jednak swoją działalność w Bydgoszczy zaczął już ponad dwa lata wcześniej, reaktywując łyżwiarstwo figurowe wraz z chwilą otwarcia nowego Torbydu. Drużyna trenuje w Klubie Sportowym ice ‘n’ roll zajmującym się łyżwiarstwem synchronicznym oraz rolkarstwem figurowym. Zrzesza grupę dziewcząt pełnych pasji i zaangażowania w ten piękny i bardzo widowiskowy sport.
Łyżwiarstwo synchroniczne to elegancja i siła ukryta pod lekkimi ruchami, które wypracowywane są podczas żmudnych treningów. Tutaj nie pracuje się w pojedynkę liczy się przede wszystkim praca zespołowa. Grupa młodych dziewczyn na treningu rozwija nie tylko sprawność fizyczną, ale również kompetencje społeczne. Oprócz zdrowego ciała zawodniczki zyskują pewność siebie, nowe przyjaźnie, odwagę w kontaktach z nowymi ludźmi oraz zrozumienie dla innych. Tutaj wbrew sportowym hasłom „ wyżej”, „szybciej”, „dalej” trzeba czasami poczekać, pomóc koleżance. Wszyscy pracują na wspólny cel.
Jest to sport drużynowy, wszyscy są równi. Każdy stoi na tej samej pozycji. Nie ma rozgrywającego ani bramkarza, wszystkie dziewczyny jadą w rytm tej samej muzyki, te same kroki. Obecnie drużyna Team Skadi trenująca w KS ice’n’roll przygotowuje się do pierwszych swoich zawodów, którymi będą Mistrzostwa Polski w Toruniu 30 listopada. Kolejnym naszym sprawdzianem będą międzynarodowe zawody Hevelius Cup 2020 w Gdańsku. W zeszłorocznych zawodach Hevelius Cup 2019 wzięło udział 26 drużyn (420 zawodniczek) z Polski i zagranicy, wstęp na imprezę był bezpłatny, a widowisko w Hali Olivia obejrzało 2000 widzów. W tym roku Hevelius Cup uzyskał status zawodów ISU (Międzynarodowej Unii Łyżwiarskiej), co znacząco podnosi ich prestiż. Będą brały udział między innymi trzy czołowe drużyny Finlandii, z których każda przynajmniej raz zdobyła tytuł Mistrza Świata. Relacja z zawodów.
ODBIORCY: zawody oraz pokazy łyżwiarstwa synchronicznego przyciągają na trybuny liczną publiczność. Widowisko jakim jest rywalizacja drużyn łyżwiarstwa synchronicznego można porównać do spektaklu teatralnego, w którym dużą rolę odgrywają emocje i piękne stroje. Kibice na trybunach otrzymują podwójną dawkę emocji. Te, które związane są z interpretacją muzyki i tematu programu oraz te, które towarzyszą rywalizacji. Fanami łyżwiarstwa synchronicznego jest zarówno młoda jak i dojrzała widownia. W zawodach rywalizują zawodnicy w 8 kategoriach wiekowych od najmłodszych Beginnersów – dzieci w wieku od 5 lat po młodzież rywalizującą w kategorii Junior i Senior oraz osoby dorosłe startujące w kategorii Adult. Kibice to lokalna społeczność, rodzice i znajomi osób startujących, a także osoby z zewnątrz interesujące się sportem, łyżwiarstwem figurowym, wrażliwi na muzykę i sztukę oraz otwarci na nowe doznania. Na trybunach często goszczą osoby z instytucji miejskich oraz ogólnopolskich i międzynarodowych organizacji sportowych.
ZASIĘGI:
- Team Skadi – 464 polubień (profil działa od lipca 2019), Klub Sportowy ice ‘n’ roll
Bydgoszcz – 519 polubień, ice‘n’roll – szkółka łyżwiarska i rolkowa – 1995 polubień. Zasięgi z
wydarzenia Pokazy łyżwiarstwa synchronicznego – 9300.
MISJĄ ZESPOŁU jest wszechstronny rozwój poprzez uprawianie łyżwiarstwa synchronicznego,
kształtowanie wartości równości, zasad fair play, pracy zespołowej oraz zdrowego trybu życia.
PRASA:
Hevelius Cup
Mistrzostwa Polski w łyżwiarstwie synchronicznym
W zamian za wsparcie finansowe zespołu Team Skadi proponujemy:
1. Miejsce na banerze zespołu, który wywieszany jest w czasie zawodów i pokazów.
2. Umieszczenie logotypu oraz linku odsyłającego na stronie zespołu
3. Umieszczenie logotypu na ubraniach reprezentacyjnych, w których dziewczyny pokazują się na
zawodach, treningach, obozach sportowych, miejskich ślizgawkach. Strój często rejestrowany
jest na zdjęciach, filmach, trafia do prasy, telewizji i mediów społecznościowych.
4. Umieszczenie logotypu sponsora na kalendarzu zespołowym na rok 2020. Będzie on rozdawany
oraz sprzedawany wśród fanów zespołu oraz przekazywany w formie prezentu dla drużyn z
innych klubów w całej Polsce.
5. Ekspozycję logo/nazwy firmy oraz promocję i prezentację sponsora w social mediach oraz na
stronie
6. Lokowanie wybranego przez sponsora produktu w materiałach na instagramie i facebooku.
7. Możliwość dystrybucji własnych materiałów promocyjnych lub produktów (sampling)
jako prezenty, które przekazują sobie drużyny w czasie zawodów lub na trybunach wśród widzów.
Warunki współpracy ustalamy indywidualnie. Jesteśmy również otwarci na inne sposoby
promocji. Wierzymy, że Państwa pomoc umożliwi zrealizowanie zamierzonych celów. Jeżeli chcieliby
Państwo porozmawiać o naszej działalności, chętnie omówimy model współpracy na spotkaniu.